NL
EN
EN
NL

In de soep ... afvaltomaten.

Is het mogelijk van restafval – in dit geval van tomaten – een product met toegevoegde waarde te maken? Want, in de toekomst is het van strategisch belang efficiënter en effectiever met voedsel om te gaan. Na het opstellen van een productpaspoort (welke inhoudsstoffen bevat het product nog en wat is daarmee mogelijk), zijn de tomaten gepureerd en heeft een team van chefs omschreven wat werd geproefd. De ‘doorvertaling’ hiervan (zonder E-nummers en conserveringsnummers) is getest door een smaakpanel van consumenten. Deze resultaten zijn naast de cijfers van Nielsen gelegd en besproken met een aantal category-managers. Het onderzoek en implementatie-advies aan de klant is door Fresh Retail opzet en uitgevoerd.
 
Opdrachtgever: collectief van tomatenkwekers
In de toekomst is het van strategisch belang efficiënter en effectiever met voedsel om te gaan.
GeÏntereseerd?
Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact op met Henk.
Mail Of bel +31 (0)6 55 12 33 30

Gerelateerde cases.

Quick Wins & DPP Bekijk case
Planten voor Karwei Bekijk case