NL
EN
EN
NL

onderzoek & analyse.

“Meten is weten” en “Retail is detail”. Deze uitspraken maken zich dagelijks waar in ons werk.

Wil je inzicht in jouw markt, klanten of concurrentie? Heeft jouw product zijn winstgevendheid verloren? Wil je weten wat de marktpotentie is van jouw product of merk? Door middel van onderzoek en testcases is het mogelijk om cruciale gegevens te achterhalen die kunnen leiden tot nieuwe inzichten. Op basis van de onderzoeksresultaten kunt je je  beleid eenvoudig en beargumenteerd aanpassen, hiermee kun je de winstgevendheid van je product, dienst of bedrijf verbeteren.
 
De kern van alle manieren van hoe Fresh Retail onderzoek doet is dat wij ons niet laten leiden door enquêtes, maar door het observeren en uitlokken van gedrag. Door op de winkelvloer mee te lopen en in gesprek te gaan met winkelmedewerkers of consumenten zien we naast cijfers wat er in de praktijk gebeurt. Alle bevindingen worden geanalyseerd met professionele tools en conclusies en het advies verwerkt in een plan van aanpak. 

“Het antwoord of het succes van een product ligt vooral bij de shopper.”

Gerelateerde cases.

Quick Wins & DPP Bekijk case
Planten voor Karwei Bekijk case
In de soep ... afvaltomaten Bekijk case